وبگاه جامع اخبار شهری

به وبگاه جامع اخبار شهری خوش آمدید

50 مدل لباس زنانه: جدیدترین لباس زنانه مجلسی و خانگی دخترانه / زنانه 1400


برند sassofono تقریبا در تمام آیتم های مربوط به پوشاک زنانه اعم از لباس، دامن، لباس شب، کیف و کفش، محصولات چرم و خز و… خط تولید دارد. محصولات این برند به روسیه، اوکراین، مالدیو، اروپا، آمریکا و خاورمیانه صادر میشود. برند میس پوئم یک بیزینس خانوادگی است که توسط یک مادر و دو فرزندش در سال ۱۹۹۴ در ترکیه آغاز به کار کرد. این برند تاکنون بیش از ۵۰۰ مدل انواع لباس را توسط خلاقان جوان و با استعداد تیم خود طراحی و به بازار فروش داخلی و خارجی ترکیه عرضه کرده است

موفقیتهای بزرگ در کنار تجربههای باارزش، توانست جیزیا را به شهرت جهانی برسد. با نگاهی به کالکشن لباسهای جیزیا به خوبی متوجه خواهید شد که این برند در مفهوم لوکس و مجلل بودن پیشرو است. شاید بتوان گفت که لباسهای مجلسی جیزیا با سه ویژگی “زیبا”، “زنانه” و “مدرن” قابل توصیفاند. این برند به جز صنعت نساجی در تولید اکسسوریهای مناسبی که تکمیلکننده استایل باشند هم فعالیت دارد. از آنجایی که جیزیا از مجموعهای از طراحان کاردرست و ماهر تشکیل شده است؛ همیشه توانسته به هدف خود در این زمینه که بالا نگه داشتن شور و شوق دوستداران فشن است، برسد.

اگر بیش از هر چیزی برای شما جالب است که بدانید نبوغ پشت طراحیهای یکی از برندهای معروف لباس مجلسی ترکیه در دست چه کسی میباشد؛ باید طراح حرفهای ترک، «جیزیا» را به شما معرفی کنیم. او یکی از معروفترین طراحان زن در ترکیه است که با ایدههای خلاقانه و بهروز خود توانسته در صنعت فشن ترکیه تاثیر بسزایی بگذارد. این برند طی 30 سال گذشته، پیشرفت عالی در تولید مدلهای لباس مجلسی ترک داشته است.

این برند جهانی اکنون دارای 32 فروشگاه خارجی و 42 فروشگاه ترک است. برند تاریک ادیز را فردی به همین نام ( با شغل مهندسی ولی علاقه مند به صنعت مد و فشن ) سال ۱۹۸۷ در استانبول پایه گذاری کرد. طولی نکشید که طراحی های منحصر به فرد و دوخت با کیفیت محصولات تاریک ادیز، آن را به یک نام معتبر در صنعت لباس شب منطقه تبدیل کرد. در ادامه دو تا از طراحی های زیبای سال ۲۰۱۹ این برند را میبینید.

این برند چند زیر شاخه دارد که هر کدام به طور تخصصی به طراحی و تولید پوشاک زنانه مثل محصولات جین، محصولات کژوآل، اکسسوری ها و لباس شب میپردازند. برند میس پوئم اکنون در برخی کشورها مثل استرالیا خط فروش آنلاین دارد که علاقمندان این برند از سراسر دنیا را آپدیت نگه دارد. برند آتالار یکی از دیگر از برندهای خوشنام ترکیست که در زمینه فشن بانوان و به خصوص لباس شب و لباس مهمانی فعالیت میکند. در طراحی های آتالار، مشخصه های بی پروایی و جسارت در طراحی به خوبی دیده میشود.

قدمت این برند به سال 1980 برمیگردد زمانی که «Turgut Toplusoy» از صنعت ساختوساز وارد دنیای وسیع و هیجانانگیز فشن میشود. او اولین فروشگاه خود را به نام رومن در استانبول افتتاح میکند. این برند بعد از مدتی حضور در بازار، تصمیم به تولید مدلهایی میگیرد که جای خالی آنها در فروشگاهها احساس میشد. طرحهای خاص و زیبای رومن در آن زمان، نقش بزرگی بر گسترش و محبوبیت این برند گذاشت. بعد از طی کردن پلههای موفقیت، رومن موفق شد که در سال 2003 فعالیتهای خود را وارد عرصه بینالمللی کرده و به خوبی بدرخشد.

کنزل در تولد ۲۰ سالگیاش به بالاترین فروش خود در اروپا، آمریکا، بالکان و خاورمیانه رسید. جالب است بدانید که تیم کنزل از طراحی تا دوخت، توسط جوانان خلاق و پرانرژی اداره میشود. داستان برند آلچرا سال ۱۹۶۳ در یک ورکشاپ کوچک کلید خورد و ۱۲ سال بعد ، اولین مغازه کوچک این برند با نام شخص سازنده تاسیس شد. از سال ۲۰۰۱ این برند با نام تجاری آلچرا (به معنی زمانی برای رویاپردازی) تجارت داخلی و بین المللی خود در زمینه لباس شب را آغاز کرد.

آتالار میکوشد تا با در نظر گرفتن سلیقه های متفاوت زنان دیگر کشورها، به صادرات این برند در خاورمیانه و اروپا کمک کند. برند بعدی که در این مقاله به معرفی آن میپردازیم برند Kikyrnik است. این برند در تلاش است با طراحی های منحصر به فردی که منعکس کننده معنی «فشن» هستند، انتظار مصرف کنندگانش را برآورده کند. تلاش این برند، ایجاد رابطه بین محصول، کیفیت و برند ایمیجی است که از دل طراحی ها با نام Kikyrnik به صنعت فشن ترکیه و منطقه معرفی میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید لباس زنانه ترک وب سایت خود باشید.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: بهترین فروشگاه اینترنتی ترکیه , نحوه خرید اینترنتی از ترکیه , چگونه از ترکیه لباس وارد کنیم , خرید لباس کودک از ترکیه , آنلاین شاپ ترکیه , خرید لباس مردانه ترک اصل , خرید لباس اینترنتی , خرید لباس برند , بلوز نخی زنانه , تاپ مجلسی ,
[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 11:57 ] [ امیلیا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]